Saturday 27 April 2013

my dear CRUSH

hai sayangku BLOG,, lama dah aku tak menulis kan.. maklum la,,dah lama aku tak buka laptop utk update semuanye.. aku sekarang nie banyak buka FACEBOOK AND TWITTER pakai handphone je.. aku harap kamu tak merajuk ye..

untuk sekian lamanya aku tak menulis nie.. aku nak cerita pasal seseorang yang aku panggil dia adalah CRUSH.. dia nie comel la juga tapi aku kenal dia masa ANNUAL DINNER PRE-GRADUATION aku utk semester akhir.. aku suka la juga kat dia.. aku,, macam biasa la.. kalau aku suka kat orang tu,,aku lagi suka diam kan diri je.. tapi pada suatu hari,, dia follow aku punya twitter dan dari situ la kami mula btegur sapa.. dari twitter kami study sama-sama dan kami berborak-borak pula kt WECHAT.. hah,,dia y mtk no.ID aku tau.. aku pun bagi lah,,pas tu nak thu x?? macam mana dia mintak nombor fon aku.. dia bagi la alasan y INTERNET dia dah nak tamat tempoh.. aku pun bagi la kat dia.. ada satu ayat nie yang aku suka sangat dia ckp kat aku masa INTERNET dah nak habis,,nak thu ke?? ok aku bagitahu ea.. lepas je aku bg nombor fon aku,, dia tinggal kn pesanan y cm nie " nanti kalau rindu2 text la sy k..hehehe "... aku balas la " ok lau sy rindu la..hehehehe.. awk pn lau rindu,msj la sy.. "... dia balas dgn bg gambar kartun y ada LOVE " haha.. tiap2 hari leh rindu kot "... mesej WECHAT nie xakan aku padam,, saja aku nak baca hari2..
hah,, itu lah tentang CRUSH aku y dapat aku ceritakan utk kali ini.. dia tu orang TEMERLOH, PAHANG.. dia ada ajak aku raya kat umah dia.. tapi aku tak tahu la dapat pergi ke x?? family aku bagi je sebab aku dah besar.. hehehehe.. hah,, dia pun sama dengan aku suka warna BIRU.. hehehe.. aku harap hubungan ini tidak hanya setakat BUDDYZ je..

 

No comments: