Friday 27 April 2012

aku kena tipu & kena reject lagi...

hai-hai...
rindu sangat-sangat kat blog aku yang tak cantik sangat... hehehehe
hah,, macam biasa la.. nak bercerita pasal kehidupan aku..


aku kena reject lagi... bertapa sakitnya hati aku nie...
em,, sabar je la...
mungkin bukan jodoh aku kot & mungkin dah tua kot baru jodoh aku datang...
TUHAN je yang tahu macam mana perasaan aku masa tu...


em,,, mula-mula aku kena tipu dengan seorang laki yang nama dia MUHD ASRI ( asri cats )...
hah,, yang dalam kurungan tu adalah nama facebook dia... aku kenal dia pun dah lama juga...
dia adalah exboy aku,, mula-mula... aku tak nak pun percaya yang dia betul-betul sayangkan aku...
dan aku tak nak percaya pun yang dia dah berubah... so,, dengan tu aku pun UJI dia la macam-macam... pas tu,, aku nak accept dia la tapi dia xangkat fon aku & dia tak balas mesej aku...
sekali tu,, sebelum aku nak tidur... aku mesej la dia... tiba-tiba aku dapat mesej dari awex dia...
dia pakai no.awex dia & awex dia pakai no.dia... gila kan laki nie... asyik-asyik tipu aku...


semua nya hancur macam tu je... aku dah tak tahu nak wat macam mana lagi dengan hidup aku sekarang...hah,, pasal kena reject lak ye... pasal cerita yang reject tu... biar la rahsia je la...
aku pun dah serik nak cari cinta or nak bercinta lagi...
sakit gila hati aku & aku hampir meroyan di buatnya...
nasib baik la ada ayah aku... dia macam faham je aku ngah tak tenang...
terus semalam dia bagi duit kat aku... ayah aku kata " kakak tak gi mana2 ke esok??? "... hehehe.. lepas tu tadi,, ayah aku telefon ibu aku.. ayah aku kata " kakak dah kuar ke??? "...
sweetnya ayah aku kan...


em,,, apa-apa pun... aku akan teruskan kehidupan aku nie... walaupun aku sukar untuk tersenyum dengan ikhlas lagi...
ok bye2... sampai sini je aku cerita ye...
rindu kamu semua...      

No comments: