Wednesday 14 March 2012

musim exam....

hai semua...
sekarang ini adalah musim exam final...
first paper saya adalah 17 mac ini... & paper itu adalah LAW...
subject ini lah yang saya selalu lupa section dia... OMG!!!
saya tak tahu nak study macam mana lagi...
dah tinggal berapa hari je lagi nie... huhuhuhuhu...




lepas paper LAW,,, hari seterusnya pula ada paper FINANCE..
pada 24 MAC nanti... lepas itu,, 28 MAC pula & akhir sekali pada 31 MAC...
eeerrmmm,,, banyak betul dugaan saya pada musim exam nie...
dugaan yang pertama ialah asyik nak makan je... saya kalau stress memang nak makan je..
heheheeee... dugaan yang kedua ialah banyak lak jemputan yang kena hadir...
dugaan yang ketiga ialah baru je bukak buku dah rasa nak tidur...
hehehehehehe.... tapi saya sentiasa berusaha untuk dapatkan pointer yang baik...
kerana saya suka belajar & itu adalah masa depan saya...




walaupun saya tengah menghadapi final exam...
saya tetap menjalankan bisnes saya slow2 & alhamdulillah...
saya dah dapat seorang prospek nak masuk & dia baru je bayar deposit kat saya..
dan dia akan buat bayaran yang seterusnya pada bulan nie bila dia gaji...
ini lah rezeki saya... saya sentiasa bersyukur dengan apa yang saya dapat...
AMIN....


hah,, ini je la cerita saya pada hari ini...

1 comment:

kak long said...

good luck syg :) do ur best.... make your family proud of u :)